“Ya Allah satukanlah jodoh kami” – Aliff Aziz ingin rujuk Bella semula.

288

 

SELEPAS berkongsi rasa rindu terhadap anak tersayang, penyanyi Aliff Aziz membayangkan pula hasrat untuk rujuk semula dengan bekas isteri, Bella Astillah.

Aliff, 28, dalam satu perkongsian menerusi status di laman Twitter miliknya pada pagi Selasa mengharapkan Allah menyambung semula jodoh mereka selepas hampir dua minggu bercrai.

“Ya Allah satukanlah jodoh kami. Seandainya dia bukan jodohku, jadikanlah aku jodohnya,” kata Aliff.

Perkongsian itu juga turut mendapat reaksi positif daripada peminat yang mengaminkan doa berkenaan.

Namun, ada juga yang menyindir ‘jodoh’ yang dimaksudkan itu bersama wanita manakah pula kerana dia sering dikaitkan dengan beberapa episod cuurang dalam rumah tanggangnya.

Aliff dan Bella, 25, bercrai dengan talak satu pada 16 Mei lalu.

Pada waktu ini Bella perlu menjalani tempoh edah sebanyak tiga kali suci atau lebih kurang empat bulan.

Dalam tempoh beredah ini, mana-mana pasangan bercrai boleh rujuk semula sama ada secara lafaz lisan atau perbuatan iaitu melakukan hubungan suami-isteri.

Bella yang ditemui wartawan di luar makamah Syariah Kuala Lumpur selepas percraiannya tidak menafikan masih ada perasaan sayang terhadap Aliff namun minta diberi ruang buat sementara waktu.

Aliff sering dikaitkan dengan isu cuurang selepas beberapa kali kantoi keluar bersama wanita berbeza.

Pada Jumaat lalu, Aliff berkongsi rasa rindu terhadap anaknya, Mohamad Ayden Adrean yang kini berusia dua tahun dengan berkongsi gambar dia menciium permata hatinya itu.

Antara komen2 ntizen.

macam bidadari.. macam selena gomez.. terus nak rujuk.

jgn jadi org gile tlak sgt alip.. rujuk2 lopehtu cuurang lagi.. ale uto bulan2 puasa buat org muak dgn perangai munfik kau alip.

Perbaiki la diri kau dulu..x sampai sebulan ko cer4i dh nk rujuk..perangai pun blum habis baik,ada hati nk rujuk..dia ni mmg dh xblh bwk bincang..

Tak payah bella. Bukan nak mghasut tp jantan miiang mcm ni dah kantoi bkali2 siap tido2 lekat2 lg bdan tu dgn betina lain, xpyh lah. Org yg dah buat ksalahan btahun2 nak taubat inikan pula jantan k0nek mianng gtal mcm si alip ni. Pyakit blum tahu lg satu kes nanti. Boleh je hidup dgn anak. Ada jodoh nanti jumpa yg lbh baik dan syg kan kau. Insya. Rezeki jodoh semua Allah dah sediakan xpyh lah lagi nak balik dgn si gatal miiang ni

Sumber:mstar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here